EXTENDED AERATION SYSTEM (EAS)

U-Turn po raz kolejny opracował przełomowy system w tworzeniu paralotni i dostarcza go swoim klientom: System Profilowania Skrzydła (EAS).

Tak działa EAS: System polega na inteligentym otwieraniu otworów w górnym poszyciu skrzydła, powyżej tradycyjnych otworów komór. Otwory są zamknięte podczas normalnego obiegu powietrza. Pilnuje tego ciśnienie i turbulencja powstająca z wlatującego powietrza w przedniej części komór: materiałowa klapa w komorze jest przyciśnięta do siatki. Jeśli wewnętrzne ciśnienie spadnie pomimo pracy systemów AFS i PPNplus, zwinięta klapa aktywuje system profilowania skrzydła. Ściśnięte powietrze wpada do komór i utrzymuje profil skrzydła.

Funkcja ta jest wspomagana zoptymalizowanym systemme Crossport. System ten utrzymuje odpowiednią wentylację poprzeczną pomiędzy poszczególnymi komorami, oraz przyśpiesza ponowne napełnienie skrzydła po jednostronnej klapie. Jest to niezbędny element skrzydła, ale niekoniecznie decyduje o całkowitej stabilności skrzydła podczas normalnego lotu. Dzięki systemowi PPNplus i EAS możliwym było znaczące zmniejszenie rozmiarów systemu Crossports Thrillera aż o 80%. To połączenie - EAS, PPNplus i AFS - prowadzą do wyjątkowo wysokiego poziomu bezpieczeństwa i osiągów, które były niewyobrażalne do tej pory.


Zobacz film